Gyakori kérdések >>>

Mi az a POI?

POI (Points Of Interest) – hasznos helyek, érdekes pontok : Különböző navigációs szoftverek, készülékek által használt kifejezés, mely a számunkra (vagy mások számára) fontos helyek, pontok jelölésére szolgál.

POI lehet egy turisztikai látványosság, hotel, étterem, bankautomata, gyógyszertár, orvosi rendelő, üzlet, benzinkút, fagyizó, iskola stb., hisz mindenki számára más lehet hasznos. Ezen pontok információi közt megtalálhatók az általános információkon túl (utca, házszám, telefonszám stb.) a földrajzi koordinátái is.

A készülékek múlt- és részben jelenbeli korlátai miatt a POI általában csak az adott hely nevét és címét tartalmazza.

 

Mi az a smart POI vagy rich POI?

A smartPOI (richPOI) a különböző navigációs szoftverek, készülékek által használt kifejezés, amely egy kibővített információt tartalmazó POI-nak felel meg. A POI alapinformációin túl (név, cím) tartalmazhatja az adott hely egyéb fontos adatait (nyitvatartás, telefonszám, áru- és szolgáltatás kínálat, stb.), készüléktípustól függően, de szintén ennek függvényében akár fénykép is hozzárendelhető az adtokhoz.

 

Mi a NaviPro?

A NaviProegy magyar fejlesztésű, multimédiás marketing és hirdetési rendszer, amely a jelenleg legfejlettebb technológiákat használja a rendszerben résztvevők népszerűsítésére. Egyaránt kínál megjelenést navigációs készülékeken és internetes felületeken is.

 

Miért a NaviPro-t válasszam?

A NaviPro rendszer olyan világcégek hazai képviseletét tudhatja partnerének, mint a piacvezető Garmin, valamint az iGO navigációs-szoftver magyar fejlesztője, a NavnGo Kft. A NaviPro Magyarország Kft, mint a NaviPro rendszer üzemeltetője mindent megtesz, hogy magas színvonalú, értékarányos szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. A hazai átlagos hirdetési árak töredékéért juthat minőségi megjelenéshez miden ügyfelünk.

 

Miért nem érdemes kimaradni a NaviPro rendszerből?

A NaviPro rendszer és szolgáltatás az ügyfeleink marketing és pénzügyi szempontjainak messzemenő figyelembevételével került kialakításra. Marketing szempontból fontos, hogy egy olyan, többszázezres fogyasztói réteget szólít meg, amelyik jelentős vásárlóerővel rendelkezik. Pénzügyi szempontból pedig jelentős vívmány, hogy olyan éves díjat alakítottunk ki a magyar piac számára, amely bármely hazai vállalkozás számára elérhető, megfizethető.

 

Hogyan kerülhetek be a NaviPro rendszerbe?

Annak érdekében, hogy vevői könnyen az Ön üzletére találjanak, valamint, hogy segítséget kapjon meglévő ügyfelei megtartásában, regisztráljon itt!

 

Mi történik ha már betelt a regisztrációnál választott témakör?

Ebben az esetben az összes megadott adatot tárolja a rendszer, és Ön várólistára kerül. A regisztráció ugyanis csak akkor válik végleges megrendeléssé, ha a megrendelő az általunk kiállított számlát határidőre kiegyenlítette. Ha ez nem történik meg, akkor a várólistáról valaki más, például Ön kerülhet az illető helyére.

 

Hogyan tudom módosítani/bővíteni a már leadott leírást?

Az online megrendelés leadását követően Ön kap a rendszertől egy e-mailt, amelyben visszaigazoljuk a leadott adatokat. Amennyiben Ön valamit mégis változtatni szeretne, úgy azt 24 órán belül dímentesen megteheti. Ebben az esetben az online megrendelő „Név” mezőjét kezdje a „jav.” szóval (pl.: Név: jav. Valamilyen Kft). A rendszer ebből fogja tudni, hogy nem új megrendelésről van szó, hanem adatkorrekcióról.

A későbbiekben az egyéves előfizetés alatt további két alkalommal mósosíthatja adatait díjmentesen.

 


Hogyan tudok több POI-t richPOI-t foglalni online?

Amennyiben az Ön cégéhez több üzlet tartozik, vagy egy üzletet több kategóriában akar jelölni, hogy több tevékenység alapján találjanak Önre a vevők (pl. Szálloda étteremmel szerepelhet a Szálláshelyek és az Éttermek témakörben is) arra is van lehetőség. Ebben az esetben ugyanazon cégnév alatt több megrendelés fog futni. Természetesen amennyiben nem 2-3 üzletről van szó, hanem többről, úgy kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az ertekesites@gpsreklam.hu e-mail címen.

 

Segítségre van szükségem, kihez forduljak?

Ha további segítségre van szüksége, írjon az ugyfelszolg@gpsreklam.hu címre. Kollégáink egy munkanapon belül válaszolnak kérdéseire.

 

_________________________________________________________________________________________

 

 
 
Híreink


Hivatalos GARMIN - NaviPro kooperáció
A GARMIN/NaviPro között létrejött együttműködésnek köszönhetően, a GARMIN felhasználók első kézből, közvetlenül a gyártótól juthatnak NaviPro adatbázishoz.

 

Hatalmas IGO siker az IFA-n!
Lezajlott az információs szektor egyik legfontosabb eseménye, a berlini IFA. A NavNGo amellett hogy bemutatta az iGO 8-at, a cég a kiállításon jelentette be, hogy az általuk fejlesztett NavNGo iGO navigációs szoftvert használja, többek között már a Sony, a Mio és a Clarion is.
tovább az index.hu cikkére

 
A Garmin adta el a legtöbbet
A GPS Business News elemzést tett közzé a GPS navigációs piac 2007. második negyedéves adatairól. A legutóbbi PNA/PND eladási eredmények szerint a Garmin az utóbbi negyedévben átvette a vezetést a piacon. A gyártó ügyesen épített a PND vásárlásban fejlődő amerikai piacra, és így 2,6-szoros, míg a második TomTom "mindössze" 2,1-szeres növekedést tudott produkálni.
tovább a pdamania.hu cikkére
 
     
 
 

Érdekes információk kezdőknek

Mi fán terem a GPS technológia? Nem tudja? Olvasson tovább!

A PDAMania és a totalGPS linkjei
 
     
 
Adatok feltöltése, regisztráció
 
 
 
     
 
Hivatalos partnereink (fejlesztők, készülékforgalmazók)
Készülékek
 
 
 
     

___________________________________________________________________________________________________________